Брифингот со повеќе од 20 медиумски работници од регионот, што градоначалникот на Општина Кочани Николчо Илијев го одржа во петокот, на 5 февруари, беше посветен на промоција на Пониква и на Осоговските Планини, а не на личности или функционери.
Податокот дека само во еден викенд на Пониква имало повеќе од 5 илјади посетители е показател дека инвестициите за развој на туризмот даваат резултат.
Само за три години на Пониква се вложени повеќе од 150 милиони денари. Тоа говори за менаџирање, а не за партиска политика. Граѓаните се благодарни за моторните санки, топовите за вештачки снег и донацијата од МЕПСО на Пониква, но само кога се во функција и тоа на сите посетители.
Промоцијата на Осоговските Планини ќе продолжи и натаму, уште еднаш им благодариме на медиумите за просторот што му го отстапуваат на единствениот зимски рекреативен центар на Истокот.
Кабинет на Градоначалникот на Општина Кочани